Entry Služba EDO asistence při inicializaci softwaru EDO
ENTRY
Služba zařízení a inicializace docházky na dálku, zahrnuje instalaci serverové části a jednoho klienta, přidání terminálů do systému, vytvoření pracovních směn, uživatelů a skupin uživatelů
specifikace
Služba zařízení a inicializace docházky na dálku, zahrnuje instalaci serverové části a jednoho klienta, přidání terminálů do systému, vytvoření pracovních směn, uživatelů a skupin uživatelů
Asistence provedena technikem společnosti:
- Instalace části SERVER
- Instalace části KLIENT na 1 počítač, pokud se software používá mimo počítače SERVER
- Přidání terminálu v lokální síti
- Vytvoření uživatelů a práv na přístup do softwaru
- Demonstrace tvorby uživatelů
- Demonstrace tvorby skupin uživatelů
- Demonstrace tvorby pracovních směn
- Ostatní kroky spojené se spuštěním softwaru - licencování, záloha atd.
Definice:
Služba EDO (dále jen služba) zajišťuje instalační firmě technickou podporu a asistenci technika společnosti TSS Group s.r.o. při instalaci a inicializaci softwaru EDO. Služba nenahrazuje plnohodnotné školení montážní společnosti, pouze poskytuje asistenci.
Asistence probíhá přes vzdálenou plochu, v žádném případě se technik společnosti TSS Group s.r.o. nepodílí na montážních pracích nebo síťových nastaveních.
Povinnosti instalační společnosti:
Montážní firma je povinna minimálně 5 pracovních dnů před instalací kontaktovat technickou podporu TSS Group a dohodnout si termín asistence, zajistit TeamViewer na instalaci, plný přístup (administrátorská práva) na instalovaných zařízeních a zároveň odpovědnou osobu z místa instalace, která se spolu s technikem montážní firmy zúčastní při instalaci a inicializaci, tato osoba vydává pokyny na správné nastavení dat v systému. Obvykle se jedná o osobu z oddělení personálního, mzdového nebo IT.
Čas technika strávený při výkonu služby by neměl přesáhnout 4 hodiny, jakýkoliv další zásah mimo rozsah služby je třeba komunikovat se společností TSS Group před instalací.